Tuesday, November 29, 2011

How tired...

Since si comel Adam lahir, I quit my job. Takde la kerja gempak sangat. Tapi ok lah... Selepas itu, bermula lah kerjaya aku sebagai momager / surirumah sepenuh masa. The reason why aku jadi surirumah ni adalah kerana tak dapat babysitter at the first place. Nak hantar nursery, memang tak sampai hati. Ingat anak dah umur setahun, boleh la kerja balik. Tapi, aku masih lagi di rumah. Kesian tak habis-habis. Hehe

Dengan menjaga sendiri anak di rumah, aku dah menyenangkan hati aku dan juga hati en hubby. Tak yah susah2 hati bila bekerja, anak makan apa, kena pukul atau tak, berak anak lambat basuh ke tak, sakit demam boleh dikawal (insyaAllah)... Kan... Tapi, adakah anda tahu bahawasanya menjadi surirumah sepenuh masa adalah sangat penat???

Kerja rumah memang tak pernah settle. Phewww~~~ Tapi, mak selalu pesan, banyak pahala besarkan anak. So, sabar je lah kan... :) Diploma dan degree aku simpan ajer lah buat kenang-kenangan buat masa ni... hihi... Anyway, thanks to hubby sebab provide streamyx wifi kat rumah, and also give me a blackberry. Kalau tak, tak tau la apa aku akan jadi. Bukan katak bawah tempurung lagi...... katak bawah tempurung dalam gua :)) sebab tv di conquer oleh anak dengan cartoon network atau DVD. Itu saja cecehan buat hari ini :D... 

But, i love my family... xoxo :)

dont treat people like nobodys... everybody is a somebody to somebody - *

Read these too