Tuesday, February 7, 2012

Food cravings

Asik rasa nak makan something sweet jer.. Last round of food cravings before my delivery is..... brownies. Haritu beli kat secret receipe tak sedap lansung. dry dan berderai... huh.. frust! last2, found old receipe given by my friend, Yanie. This is my first attempt dan mengucap panjang masa look at the ingredients... hehe... kalau makan sorang2, satu tray tu, esok nya konfem masuk hospital. huhuhu......

look at my brownies. not bad huh? hehe... the taste also yummyyy... (kalau ikut my tekak la..)
at the same day, my hubby bring back the pavlova from Serai cafe, Empire... 2 slices plak tu.... fuh... bertambah-tambah gula dalam badan. thanks to him... <3 <3 Macam tetau jer. sbb tertengok pavlova kat milkadeal haritu, trus masuk dalam wish list... hihi....

pavlova... sweet and crunchy
that's all.... ngade2 kan.... ni pun nak citer. suka hati lah... hehehe..... so, dah boleh bersalin dan berpantang dengan gembira. kui3...

dont treat people like nobodys... everybody is a somebody to somebody - *

Read these too